בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

חברת ניקיון מומלצת מבצעת מגוון פרויקטים בבתי אב

תוכן עניינים

מי שמעוניין בשירותי ניקיון בסיסיים וסטנדרטיים מדי שבוע, ינקה לבד או ישכור עוזרת בית, אבל מי שמעוניין לנקות בשביל להשביח את הנכס, לתקן פגמים ברצפה, להבריק אותה ולהכין את הנכס למכירה, חייב שתהיה לצדו חברת ניקיון מומלצת מנוסה הבקיאה בכל רזי המקצוע, כולל פוליש. עם חברת ניקיון מומלצת כזו יוכל בעל הבית לדעת כי בוודאות הוא יספק לעצמו שירותי ניקיון ברמה גבוהה מאד עד כדי השבחת הדירה והפיכתה לנכס שונה לחלוטין ממה שהיה לו בתקופה של טרום ההתקשרות.

מגוון פרויקטים בתחומי הניקיון והפוליש

  • ניקיון דירה קומפלט.
  • פוליש לבית לכל סוגי המרצפות
  • שירותי ניקיון חצרות.
  • הסרת חלודה וכתמי טחב.

החברה שלנו שמה לעצמה למטרה לא רק לנקות אלא למרק את הבית ולהכין אותו כבית שנראה הכי טוב שרק אפשר לדמיין. הבתים שאנחנו מנקים לא רק סניטריים ונקיים יותר, אלא נעימים יותר לשהות בהם וכמובן להתבונן על הנעשה בתוכם.

אנשים ששכרו את החברה שלנו למשימות ניקיון

סוחרי נדל"ן, בעלי נדל"ן להשקעה, דיירים שחיו בדירה מוזנחת ומעופשת, אפוטרופוסים של אגרנים ואספנים, ועוד. שירותי ניקיון מרצפות שאנו מספקים תמיד נעשים בצורה הטובה ביותר, ועל הצד הטוב ביותר לכל דיירת ודייר. אנו שירותיים, אדיבים ומספקים ללקוח בדיוק את מה שהוא זקוק לו.

ניסיון עבודה במגוון מסגרות

עבדנו עם אדריכלים, מהנדסים, קבלני בניין ונדל"ן, וכל יזם אחר שעסק בבנייה. סיפקנו שירותי ניקיון גם לחברות שהחזיקו בניינים, וצברנו ניסיון רב בכל סוגי המבנים. כשאחנו רואים מבנה מלוכלך אנחנו ישר יודעים מה צריך לעשות בשביל להחזיר אותו למסלול, והצעות המחיר שלנו מסתכמות למינימום עלות ומקסימוך יעילות. כך תמיד היה.

תמורה מלאה למה שמשלמים

אם התקשרתם אתנו אתם יכולים להיות בטוחים כי הניקיון שלכם בידיים הכי טובות. חברת ניקיון מומלצת זו תספק עבורכם את השירות הטוב ביותר שהייתם יכולים לקבל עליה, תוך מירוק כל משטח וכל מעבר, הסרת אבק, טחב ולכלוך והשבת הדירה להיות נכס נקי ומצוחצח. מי שמעוניין להעלות רמה את הדירה שלו, ומי שרוצה לעלות כיתה ברמת ההיגיינה שהוא חי בא יקרא לנו וייווכח בפלא בעצמו.

סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button