בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

חידוש דק איפאה

תוכן עניינים

 

חברת פלורה מספקת שירותי חידוש דק איפאה ע"י צוותי ניקיון זמינים בכל רחבי הארץ. צרו קשר טלפוני הוא השאירו פרטים להזמנת השירות.

רבים בוחרים בהתקנת דק איפאה מכיוון שהוא העת המומלץ בותר למזג האוויר הישראלי. שמש, גשם וטרמיטים הם האויבים של העץ. חידוש דק איפאה ע"י חברה ניקיון שמתמחה בנושא ליטוש, הינו דבר חשוב מאוד ולכן ממש לא כדאי לזלזל בו. אנו לא מתמחים רב בנושא ליטוש מרצפות ושיש אלא גם בנושא ליטוש דק במקרה והוא ניזוק ואתם רוצים לגרום לו להיראות כמו חדש. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על תחזוקת דקים.


חידוש דק איפאה

שימון דק – כדי לשמור על הדק מפני פגעי מזג האוויר, יש להשקיע בחידושו אחת לשנה ולפעמים אפילו יותר כאשר מדובר בתנאי מזג אוויר קיצוני. השמן צריך לחדור לעומק הדק. לכן חשוב לצבוע אותו כמו שצריך ולא בצורה זריזה מידי על מנת שהוא יחלחל. אל תעשו זאת על מנת לצאת  מידי חובה. מומלץ להזמין חברת ניקיון מקצועית לטיפול בתהליך זה.

ליטוש דק איפאה –  אם הזמן, ואין זה משנה עד כמה תשקיעו בתחזוקה שלו, יהיה לכם צורך לבצע ליטוש לדק. כך אפשר להסיר דברים שנוצרו עם הזמן כמו שריטות וכתמים. כאשר מדובר בסדקים – תהליך זה הוא חסר תועלת. חידוש דק באופן זה – מונע את הצורך בהתקנת דק חדש ויכול לחסוך לכם לא מעט כסף. כמו כן, דק מלוטש הוא דק הרבה יותר בטיחותי מאשר דק שיש בו מפגעים.

השקיעו בהגנה על הדק שלכם

על מנת שהדק ישמר לאורך זמן ומלבד עבודת  מלבד חידוש דק איפאה שיש לעשות אחת לשנה כדאי גם להגן עליו עד כמה שאפשר:

פרגולה – התקינו פרגולה מעל הדק. נכון, כאשר מדובר בשבילים, זה לא יכול לקרות, אבל כדאי שתדעו שאיפאה הוא עץ מעולה גם לצורך בניית פרגולה.

ניקיון –  השקיעו זמן בניקיון. כלומר גריפת מים כאשר יורד גשם וטאטוא אחת לשבוע או כשיש סופות חול. ניקיון זהו הבסיס להצלחה עם תחזוקה נכונה ומניעת נזק שיכול להיווצר עקב הזנחה. לכן לא כדאי לזלזל או לדחות את הניקיון במקרה זה.

הדברה –  כאמור, טרמיטים הם האויב של העץ. לכן חשוב להשקיע בהדברת טרמיטית בגינה מיד כאשר עולה החשד לבעיה.

סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button